HTML

Amexrap

Az Angolszász és Más Egyéb Külföldi Kisebbségiek, Szurkolóik, Sörisszák vagy Racionalitás Kedvelők Pártja (AMEXRAP) alapításának ideje 2010 ápr. 1. Az előző napi heveny sörözés krónikus következménye.
amexrap.org/rolunk
RSS Feed: katt!
Szeress bennünket, a sört vagy a racionalitást: facebook.com/amexrap

Külső feed

Nincs megjeleníthető elem

2011.03.30. 11:54 Amexrap

Homár T-mobil

Címkék: racionalitás szánalmas lopás t mobil favágás mucsa

 

 

Hülye voltam. Először telefonon próbálkoztam. Persze telefonon nem ment (miért is nem?): személyesen kellett megjelennem a T oltára előtt.

Majd pedig eddig összesen 2 órát töltöttem náluk ezzel a sztorival.

Lényege: én vagyok a tulaj, most más (egy vállalkozás) a számlafizető. Azt szerettem volna, ha ezután nem a vállakozás, hanem én, a tulaj fizethettem volna a számlát, mégpedig úgy, hogy saját kezdeményezésemre fizethessek ezután az eddigi számlafizető helyett, azaz ne kelljen ehhez becipelni az egyik nagy multi vezérét a T-hez egy köteg papírral együtt (amiből a leggondosabb előkészítés ellenére is nyilván hiányozni fog ez-az).

Nem szabad. Ez it a reklamációm szövege, itt tartok:

Megértem, hogy van egy általános szabály, hogy nem szabad a számlafizető személyét változtatni a számlafizető engedélye nélkül: ez a szabály általában értelmes eredményekre vezet, mivel védi a természetes és jogi személyeket személyeket attól, hogy szándékuk ellenére számlafizetővé váljanak.

Ebben a speciális esetben, ahol én, az előfizető, azt kértem, hogy a továbbiakban ne az eddigi számlafizető, hanem én, az előfizető legyek egyben a számlafizető is, ennek az általános szabálynak nincs értelme, ugyanis nincs olyan lehetőség, hogy az eddigi számlafizető rosszul járjon azzal, hogy a jelenlegi előfizető lesz egyben a számlafizető is.

Kérem, döntsenek racionálisan az ügyemben, és engedélyezzék, hogy az előfizető legyen egyben a számlafizető is az előfizető kizárólagos kezdeményezésére, vagy pedig írják le, hogy mit próbálnak megakadályozni és hogyan védik a számlafizetőt azáltal, hogy ezt nem engedélyezik.

Vajon megérti ezt valaki a T-nél, vagy azt fogják válaszolni, hogy ez szabály nélkül nem megy? Vagy ennél azért előbbre tartunk? Ki mit gondol?

És ha előbbre tartunk: tud valaki olyan szitut kitaláni, hogy én, a tulaj, aljas módon kijátszva az eddigi számlafizetőt, ezek után helyette fizetem a számlát, és az eddigi számlafizető rosszul jár?

Azaz: ha agyilag 1gyel rugalmasabb emberek ülnek a központban, mint az ügyfélszolgálatnál (akik azért jó magyarként nyilván a “Miért nem?”, nem pedig a “Hogyan igen?” keresik a választ), akkor mit fog mondani a T, miért nincs igazam?

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amexrap.blog.hu/api/trackback/id/tr72784684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása